• امنیت سرویس‌های بانکی پاد از چه طریق تامین می‌شوند؟

    با توجه به این که سرویس‌های بانکی پاد به طور مستقیم توسط بانک پاسارگاد ارائه می‌شوند، از امنیت کامل برخوردارند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون هیچ‌گونه نگرانی خدمات بانکی و مالی خود را توسط سرویس‌های پاد مدیریت نمایید.

  • چگونه می‌توانم برای مشتریانم بن تخفیف ایجاد کنم؟

    ایجاد بن تخفیف دارای ۳ مرحله ی اصلی می‌باشد:
    – انتخاب نوع بن تخفیف
    – وارد کردن اطلاعات عمومی
    – وارد کردن اطلاعات تخصصی
    برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش مستندات مرتبط با این سرویس‌ها مراجعه نمایید.

  • از چه طریقی می‌توانم از کارمزد مرتبط با هر سرویس مطلع شوم؟

    با مراجعه به جدول کارمزدها در بخش مستندات مرتبط با این سرویس‌ها، می‌توانید کارمزد مرتبط با هر سرویس را مشاهده نمایید.

  • نحوه پرداخت کارمزد برای استفاده از سرویس‌ها به چه صورت است؟

    مبلغ کارمزد هرکدام از سرویس‌ها از حساب کیف پول کاربر کسر می‌شود و در صورت عدم موجودی کیف پول و فعال بودن مجوز برداشت مستقیم از حساب بانکی کسر خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل سیستم قادر به کسر کارمزد نباشد، خطای متناسب با آن به کاربر نمایش داده می‌شود.

  • چگونه می‌توان سرویس‌های بانکی را فعال کرد؟

    جهت استفاده از سرویس‌های بانکی پاسارگاد نیاز به برخی اطلاعات کاربران مثل شماره حساب و کلیدهای عمومی و خصوصی و …. می‌باشد که باید این اطلاعات به صورت تیکت برای بخش پشتیبانی پاد ارسال شود و سپس سرویس‌ها برای کاربران عزیز فعال می‌گردند.