راهکار مدیریت اسناد کلاسور

خدمت دهنده:

سرزمین هوشمند پاد

کلاسور با هدف ایجاد بستر جامع مدیریت اسناد و تولید و نمایش مستندات طراحی و توسعه داده‌شده است.

طرح مسئله

مسئله

امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی در زمینه اطلاعات و افزایش حجم فعالیت‌ سازمان‌ها یا کسب و کارها، حجم اطلاعات و اسناد و منابع سازمان‌ها نیز در حال گسترش است. سازمان‌ها یا کسب‌وکارهایی که از این اسناد و اطلاعات بصورت مستقیم و مداوم استفاده می‌نمایند، نیاز دارند تا آن‌ها را به روز نگه داشته و در زمان مورد نظر با سایرین به اشتراک بگذارند.بدون کنترل سیستماتیک این اطلاعات و مستندات، مشکلات بسیاری گریبانگیر کسب‌وکارها خواهد شد. برای جلوگیری از بروز این مشکلات، بهترین گزینه استفاده از سیستم‌های مدیریت اسناد است.

نمونه

کسب و کار ما پلتفرمی آموزشیبا تعداد زیادی دانشجو و اساتیددر زمینه های مختلف است. تا مدتی قبل دوره‌ها به صورت تلفیقی (هم‌ آنلاین و هم حضوری) برگزار می‌شد. اما با شروع پاندمی کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، پلتفرم به نحوی توسعه داده شد که تمامی کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شوند. اما به دلیل عدم وجود سیستم مناسب جهت مدیریت محتواهای آموزشی با مشکل بزرگی روبرو شدیم. ما نیاز داشتیم تا هر استاد درهر زمینه درسی بتواند جزوات مخصوص به خود را تهیه و ویرایش نموده و در زمان مد نظر با  دانشجویان دوره‌های مربوطه به اشتراک بگذارد. علاوه بر این ارائه و تصحیح تمرین مربوط به هر جلسه و آزمون‌های دوره‌ای نیز باید از طریق همین پلتفرم انجام می‌شد، به همین جهت به یک سیستم مدیریت اسناد نیاز پیدا کردیم و با کلاسور آشنا شدیم.

الان با استفاده از کلاسور جزوات و مطالب آموزشی هر دوره را در مخازن مختلف طبقه‌بندی می‌کنیم و اساتید می‌توانند آن‌ها را اصلاح نموده و نسخه‌های مد نظرشان را از طریق  حساب کاربری دانشجویان با آنها به اشتراک بگذارند. همچنین تمامی تمرین‌ها و آزمون‌ها هم از طریق همین سیستم آماده، ارائه و تصحیح می‌شود.

راه حل

کلاسور بستر جامع مدیریت اسناد است. با استفاده از این راهکار سازمان یا کسب‌و‌کار می‌تواند اسناد و اطلاعات حیاتی خود را در مخازن مختلف طبقه‌بندی و دسته‌بندی نموده، آنها را ذخیره نمایند و با کاربران مد نظر خود با سطوح دسترسی مختلف به اشتراک بگذارد. همچنین در کلاسور امکان تهیه نسخه‌های مختلف از یک سند با استفاده از ویرایشگر (ادیتور) پیشرفته کلاسور با قابلیت پشتیبانی از محتواهای مختلف روی اسناد با تعداد نامحدود و با حالت‌های مختلف وجود دارد.

مزایا و ویژگی‌ها

مدیریت اسناد (شامل مدیریت دسته‌بندی/سند/نسخه‌ها)
مدیریت دسترسی به اسناد
مدیریت تایید و انتشار اسناد
ویرایش اسناد
مدیریت فایل ها
پشتیبانی از انواع سند (ورد، اکسل، فلوچارت، لاتکس، ادیتور کلاسیک کلاسور، فایل، ...) امکان ثبت نظر روی اسناد
اشتراک گذاری اسناد
ثبت نسخه‌های مختلف از اسناد
مدیریت نسخه‌ها و تایید و عمومی‌سازی آنها

مراحل دریافت سرویس

1
کسب‌وکار خود را در پادیوم ثبت‌نام کنید.
2
مدارک کسب‌وکار توسط کارشناسان پادیوم بررسی و تایید خواهند شد.
3
درخواست دمو ثبت نمایید.
4
همکاران پادیوم برای آموزش با شما تماس خواهند گرفت.