قوانین و مقررات

سرویس‌گیرنده: به کسب‌وکاری گفته می‌شود که در پادیوم ثبت‌نام کرده و از خدمات شامل API و نرم‌افزار ابری موجود جهت ارائه سرویس به کاربران خود استفاده نماید.

سرویس‌دهنده: به کسب‌وکاری گفته می‌شود که در پادیوم ثبت‌نام کرده و خدمات خود را در قالب API یا نرم‌افزار ابری جهت ارائه سرویس به سرویس‌گیرندگان، ارائه می‌دهد.

● کاربر: شخص حقیقی یا حقوقی که سرویس‌گیرنده با استفاده از خدمات API دریافت شده از پادیوم نسبت به ارائه خدمات به وی اقدام می‌کند.

● تمام اصول و رویه‌های استفاده از سرویس در سایت پادیوم، منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و سرویس‌گیرندگان از این سایت نیز متعهد می‌شوند در هنگام ارائه خدمات به کاربران خود بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، عمل نمایند. در صورت مشاهده تخلف، عدم رعایت قوانین و یا سوءاستفاده از سرویس‌ها توسط سرویس‌گیرنده، پادیوم می‌تواند ضمن اطلاع‌رسانی به سرویس‌گیرنده، دسترسی وی به سرویس‌ها را قطع نماید.

● پادیوم متعهد می‌شود که امنیت اطلاعات سرویس‌گیرندگان را حفظ نماید. با این حال، برخی یا همه‌ی اطلاعات موجود در سایت، ممکن است حسب دستور قضایی در اختیار مقامات ذی‌صلاح قرار گیرد.

● سرویس‌گیرنده متعهد می‌گردد هنگام ثبت‌نام در پادیوم، اطلاعات صحیح خود را وارد نماید و نیز در صورت تغییر اطلاعات، در اسرع وقت نسبت به بروزرسانی اطلاعات در پادیوم، اقدام نماید. در صورت عدم صحت اطلاعات وی، پادیوم می‌تواند در هر زمان از ادامه ارائه خدمات به وی خودداری کند.

● ممکن است قوانین و مقررات در آینده تغییر یابد؛ از این‌رو سرویس‌گیرندگان می‌توانند در هر زمان برای مطلع شدن از تغییرات ایجاد شده، به بخش قوانین و مقررات سایت مراجعه نمایند و استفاده از خدمات پادیوم به منزله آگاهی از این قوانین و مقررات و تعهد به‌ مراعات یکایک آن‌هاست.

● سرویس گیرنده متعهد می گردد تحت هیچ شرایطی بدون اخذ مجوز کتبی از پادیوم نسبت به ذخیره داده های دریافت شده از طریق فراخوانی سرویس های پادیوم اقدام ننماید. تعهد مندرج در بند حاضر هیچ گونه استثنایی ندارد.

● سرویس‌گیرنده مسئول حیطه عملکرد خود در قبال کاربران خود بوده و بایستی راساً پاسخگو باشد و مطلقاً نمی‌تواند و مجاز نیست سوء عملکرد خود را به پادیوم انتقال یا نسبت دهد.ّ

● سرویس‌گیرنده ملزم به اجرای تمامی مفاد تعهدات فنی طبق مستند فنی ارائه شده توسط پادیوم و رعایت اصول امنیتی است. بدیهی است مسئولیت مشکلات ناشی از عدم رعایت اصول اعلام شده در مستندات فنی ارائه شده، تماماً بر عهده سرویس‌گیرنده است.

● سرویس‌گیرنده متعهد می‌گردد که اطلاعات محرمانه شامل گذرواژه‌ها، توکن‌ها و کلیدهای مربوط به اتصال به APIهای موضوع قرارداد را نزد خود حفظ کند و آن را در اختیار غیر قرار ندهد. همچنین اتصال به این APIها تنها از طریق IPهایی که برای اتصال سامانه‌های سرویس‌گیرنده، در زیرساخت پاد ثبت شده، امکان‌پذیر است.

● در صورت اعمال هرگونه تغییر، محدودیت و یا تغییر قوانین و مقررات ناظر بر موضوع سرویس‌های ارائه شده توسط سازمان‌های نظارتی و حاکمیتی مربوطه نظیر (شرکت‌های اپراتور تلفن همراه، بانک مرکزی، شرکت شاپرک و...) که به هر صورت، خواه مستقیم یا غیرمستقیم در موضوع ارائه سرویس تاثیرگذار باشد به نحوی که ادامه فعالیت میسر نگردد، پس از اطلاع‌رسانی به سرویس‌گیرنده، پادیوم حق قطع ارائه خدمات را خواهد داشت.

● تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است با بروز هرگونه از موارد قوه قهریه (از قبيل سيل، زلزله، جنگ و آتش‌سوزي)، پادیوم هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

● سرویس‌‌گیرنده سرویس موردنظر خود را بر اساس مستندات مندرج در سایت، امتیاز سرویس و سطح سرویس مشخص شده، انتخاب می‌نماید، بنابراین پادیوم در زمینه عدم رعایت سطح سرویس از سوی سرویس‌دهنده مسئولیتی ندارد. سرویس‌‌گیرنده می‌توانند در صورت عدم رعایت سطح سرویس از سوی سرویس‌دهنده، انتقادات و شکایات خود را به پادیوم اطلاع‌رسانی نمایند؛ در این‌صورت پادیوم بر اساس قرارداد مشترک با سرویس‌دهنده اقدام خواهد نمود.

● همکاری به عنوان سرویس‌دهنده در سایت پادیوم، مستلزم عقد قرارداد همکاری با پادیوم است. سرویس‌دهنده موظف به رعایت مفاد قرارداد فی‌مابین بوده و در صورت عدم رعایت آن‌ یا سطح سرویس اعلامی خود، پادیوم می‌تواند ضمن اطلاع‌رسانی به سرویس‌دهنده، همکاری با وی را قطع نموده و مطابق بندهای قرارداد فی‌مابین عمل نماید.

شماره های تماس

همه روزهای هفته 24 ساعته

۰۲۱-۸۹۵۱۸۹۸۹