متافون

خدمت دهنده:

* سرزمین هوشمند پاد *

راهکار تماس صوتی و تصویری با ایجاد یک بستر کامل براي مدیریت و برقراری تماس صوتی و تصویری جهت ارتباط بهینه با مشتریان توسعه داده شده است.

طرح مسئله

مسئله

هرروز بر دامنه کسب‌و‌کارهای دیجیتالی فعال در حوزه‌های مختلف افزوده شده و هرکدام از این کسب‌وکارها به واسطه حوزه فعالیت خود ممکن است به زیرساخت مشخصی جهت ارائه خدمات به مشتریان نیاز داشته باشند. سابق بر این ارائه برخی خدمات منوط به مراجعه حضوری مشتری بود اما اکنون کسب‌‌وکارها به واسطه پیشرفت فناوری و راهکارهایی مانند راهکار تماس صوتی و تصویری می‌توانند این خدمات را بر بستر دیجیتال و از طریق تماس صوتی یا تصویری ارائه دهند. این زیرساخت در صورتی برای کسب‌و‌کار جذاب خواهد بود که بتواند تمامی جوانب ارتباط تعاملی را پوشش داده و امکانات مورد نیاز جهت برقراری یک ارتباط صوتی یا تصویری با کیفیت و امن را به ساده‌ترین صورت ممکن برای خدمت‌دهنده و مشتری فراهم سازد.

نمونه

ما یک پلتفرم مشاوره هستیم که خدمات مشاوره و راهنمایی رو توسط کارشناسان و مشاوران به خانواده ها در زمینه های مختلف هستیم. برقراری ارتباط موثر با مراجعه کنندگان جهت مشاوره اولیه یا حین فرایند انجام درخواست همیشه جزء دغدغه‌های کار ما بود. در گذشته این ارتباط بصورت تلفنی یا از طریق اپلیکیشن‌ها برقرار می‌شد. بزرگترین مشکل این روش عدم امکان زمان‌بندی دقیق و مدیریت و تحلیل این ارتباط‌ها بود. پس از تحقیق و آشنا شدن با راهکار تماس صوتی و تلفنی تصمیم گرفتیم با تغییر زیرساخت سایت و پیاده‌سازی این راهکار به سمت سیستماتیک شدن این ارتباط‌ها برویم. حالا بعد از گذشت مدت کمی از زمان بهره‌گیری از این روش نوین به مزایای فراوان آن پی بردیم. علاوه بر ایجاد شدن مزیت رقابتی، با حذف زمان سربار و منظم شدن تماس‌ها، مشتریان با رضایت بالاتری خدمات دریافت می‌کنند. از سوی دیگر پس از رزرو وقت مشاوره، مشاوران از طریق پنل خود به راحتی تماس‌ها را مدیریت کرده و ما به عنوان ادمین از طریق پنل مجزا تمام گزارش‌ها رو دریافت کرده، تماس‌های ضبط شده را بررسی و کیفیت تماس‌ها را تحلیل می‌کنیم.

راه حل

توضیحاتکسب‌و‌کار می‌تواند با استفاده از راهکار تماس صوتی و تصویری امکان برقراری ارتباط مستقل از مکان و تنها با استفاده از اینترنت بین اپراتور و کاربر را فراهم کند. مدیر سیستم (کسب‌و‌کار) به عنوان ناظر مدیریت سامانه را بر عهده دارد. مدیر سیستم می‌تواند با استفاده از پنل ادمین جریان‌های کاری و خدمات را تعریف نموده و ساعات کاری و قوانین و مقررات را تنظیم کند. اپراتور و مشتری نیز از طریق پنل‌های مخصوص به خود و مجزا تاریخچه تماس‌های قبلی و تماس‌های برنامه‌ریزی شده و رزرو شده را مشاهده نموده و طبق برنامه تماس یک‌نفره یا گروهی برقرار کنند. راهکار تماس صوتی و تصویری امکانات مختلفی نظیر اطلاع‌رسانی قبل از تماس از طریق نوتیفیکیشن، امکان ثبت یادداشت، تهیه و ارسال فرم دیجیتال حین تماس و در نهایت امکان گزارش‌گیری از مشتریان، اپراتورها، کیفیت و کمیت تماس‌ها پس از تماس را در اختیار کسب‌و‌کار قرار می‌دهد.

مزایا و ویژگی‌ها

دارای پنل مجزا برای ادمین، اپراتو و مشتری
برقراری تماس بصورت گروهی
امکان چت و تبادل اطلاعات
تعریف فرآیند کاری به ازای هر خدمت توسط ادمین
تعریف ساعت کاری و قوانین مقررات
ارسال و امضای فرم دیجیتال
ضبط تماس‌ها
ثبت یادداشت و علت خاتمه تماس
ثبت نظر مشتری در خصوص تماس
گزارش‌گیری از تماس‌ها به همراه جزییات
امتیاز‌دهی و ارزیابی اپراتورها
امکان استقرار بصورت لوکال و ابری

مراحل دریافت سرویس

1
کسب‌وکار خود را در پادیوم ثبت‌نام کنید.
2
مدارک کسب‌وکار توسط کارشناسان پادیوم بررسی و تایید خواهند شد.
3
درخواست دمو ثبت کنید.
4
همکاران پادیوم برای تحویل راهکار با شما تماس خواهند گرفت.