برای این کار میتوانید از سرویس "پرداخت خارج از پلتفرم پاد" استفاده کنید. در این روش، هیچ گونه سند مالی در پلتفرم پاد ثبت نشده و به اعتبار صادر کننده فاکتور نیز افزوده نمیشود.
زمانی که وضعیت فاکتور پرداخت شده به "بسته شده" تغییر یابد و تسویه شاپرک آن انجام شود.
لاز م است کسبوکارها برای استفاده از این خدمات، دارای اینماد باشند. خدمات این مجموعه سرویس در حوزه رمزارزها اعم از خرید و فروش، استخراج، نگهداری و کیف پول، ارائه نمیشود.
برای این منظور میتوانید از سرویس پرداخت با پیامک استفاده کنید. با استفاده از این سرویس، کسبوکار صادر کننده فاکتور، میتواند پیامک پرداخت برای خریدار خود ارسال نماید و خریدار، با پیامک کردن کدی که دریافت کرده به همان شماره، فاکتور را از حساب دیجیتال خود پرداخت مینماید.
برای آنکه مبلغ فاکتورهای پرداخت شده توسط درگاه پرداخت سرزمین هوشمند پاد قابل برداشت ( تسویه) باشد دو شرط لازم است. اول اینکه فاکتورها بسته شده باشند و دوم اینکه تسویه شاپرک صورت گرفته باشد که معمولا بین ۲۴ یا نهایتا ۴۸ ساعت خواهد بود.
لازم به ذکر است برای فاکتورهایی که از طریق حساب دیجیتال پاسارگاد ( کیف پول پاد) پرداخت میشوند نیازی به طی کردن فرایند تسویه شاپرک ندارند.
تراکنشهای انجام شده بر روی درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) پس از کنترل و نظارت شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیکی پرداخت کارت )طی عملیات پایا انجام میشود
در این حالت شما می بایست درگاه اختصاصی دریافت کنید برای آگاهی از شرایط درگاه پرداخت اختصاصی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
همه روزهای هفته 24 ساعته
۰۲۱-۸۹۵۱۸۹۸۹