بوریوم

نام طرح
اعتبار
فراخوانی
تخفیف
مهلت خرید

قوانین بسته و طرح

خرید هر طرح به دو روش امکان پذیر است:

1- ابتدا کیف پول خود در پادیوم را شارژ کنید و با استفاده از موجودی آن طرح را خریداری کنید.

2- با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب به درگاه پادیوم متصل شوید و طرح را خریداری کنید.


استفاده از طرح به صورت اتوماتیک از زمان پرداخت هزینه برای شما امکان پذیر خواهد بود. برای این کار به تناسب طرح خریداری شده باید با استفاده از پنل پادیوم API Key سرویس‌های موجود در طرح را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که پس از خرید طرح، در صورت عدم استفاده از آن، امکان باز پس دادن آن وجود ندارد و با اتمام مدت زمان آن، دسترسی ایجاد شده برای شما منقضی خواهد شد.


پس از پایان یافتن طرح، امکان خرید مجدد طرح‌ها (به جز طرح‌های یکبارمصرف) وجود دارد.

در صورت عدم تمدید، پس از اتمام مدت زمان یا رسیدن به سقف استفاده از طرح، در صورتی که همچنان از سرویس‌های موجود در طرح استفاده کنید، هزینه آنها بصورت «پرداخت به ازای مصرف در هربار فراخوانی» (Pay as you go)، از موجودی کیف پول شما کسر خواهد شد. برای اطلاع از میزان هزینه ها، می توانید به صفحه اختصاصی هر سرویس مراجعه کنید.

همچنین در نظر داشته باشید در صورتی که پیش از اتمام مدت زمان طرح موجود، طرحی با سرویس‌های مشابه خریداری کنید، ابتدا طرحی که زودتر خریده اید مصرف می شود و پس از اتمام سقف یا زمان آن، فراخوانی سرویس از طرح خریداری شده بعدی، محاسبه خواهد شد.

لطفا این نکته را که مهلت استفاده از طرح، از زمان خرید طرح محاسبه می‌شود، در خرید همزمان طرح‌های مشابه در نظر داشته باشید.