طرح مسئله
مسئله
امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف، کسب و کارها نیز تمایل دارند اسناد و مدارک مربوط به شرکت یا سازمان خود را بصورت الکترونیکی و سیستماتیک ایجاد، طبقه بندی و بایگانی نمایند. همچنین همه مدیران آگاهی دارند در صورتی که زیرساخت چابک و جامعی وجود داشته باشد که با امکانات مناسب بتواند نیازمندیشان را برطرف نماید باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. ما به این کسب و کارها پلتفرم مداد را پیشنهاد میکنیم.
نمونه
ما یک شرکت تولید پوشاک با حدود 500 نفر پرسنل هستیم، تا قبل از آشنایی و استفاده از مداد واحد منابع انسانی قرارداد کاری تک تک پرسنل رو بصورت دستی تنظیم و ارائه میکرد، انجام این فرآیند معمولا خیلی زمان زیادی میبرد و از طرفی بایگانی اسناد جدید و بازنگری اسناد قدیمی بسیار کار دشواری بود. اما حالا تمامی نمونه قراردادهامون داخل مداد بصورت آماده وجود داره و واحد منابع انسانی زمانی که موعد تمدید قرارداد میشه در کمتر از چند ساعت همه قراراد ها رو بصورت دسته ای ایجاد میکنه و بعد از اینکه برای امضا آماده شد توسط پاراف برای پرسنل ارسال میکنه.ما بعد از اینکه با مداد آشنا شدیم اکثر فعالیتهای شرکت رو هم که به نحوی نیاز به ایجاد سند دارند از طریق مداد انجام میدیم. مثل فرآیند های تولیدی و دستورالعمل هامون رو.
راه حل
مداد پلتفرمی برای ثبت، تدوین و مدیریت اسناد است. این پلتفرم از طریق ویراشگر پیشرفته، امکاناتی مانند تدوین گروهی، بررسی تغییرات سند و فعالیت کاربران، ایجاد سند از نمونههای آماده موجود در پلتفرم و ایجاد دسته جمعی اسناد را برای کاربران فراهم میکند. در مداد شما میتوانید اسناد را مطابق با کلیشههای مورد نیاز سازمان تدوین و شخصی سازی کنید، به مدیریت آنها بپردازید، امکان تدوین یک سند توسط چند کاربر را در اختیار همکارانتان قرار دهید، فعالیت هر کاربر در تدوین اسناد را رصد کنید و به صورت دسته جمعی یک سند را ویرایش کنید.